Ναύπακτος: Αστυνομικός βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό - Σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του
Ο ΕΟΔΥ αναμένεται να πραγματοποιήσει τεστ σε όλους τους αστυνομικούς του συγκεκριμένου τμήματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενα ακόμα αστυνομικό τμήμα έπεσε... θύμα διασποράς κορονοϊού. Σyγκεκριμένα θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ένας αστυνομικός στη Ναύπακτο, με αποτέλεσμα να έχουν τεθεί σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του.
Πρόκειται, σύμφωνα με την ιστοσελίδα agrioniosite.gr, για αστυνομικό που υπηρετεί σε μάχιμη υπηρεσία και αυτό έχει προκαλέσει αναστάτωση καθώς φέρεται να έχει έρθει σε επαφή με πολλούς πολίτες αλλά και συναδέλφους του, με δεδομένο ότι το Α.Τ Ναυπάκτου, η Τροχαία και η ΔΙΑΣ συστεγάζονται. Ο ΕΟΔΥ αναμένεται να πραγματοποιήσει τεστ σε όλους τους αστυνομικούς του συγκεκριμένου τμήματος.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



