Θεσσαλονίκη: Χτύπησαν πάλι οι διαρρήκτες του 1 εκατ. ευρώ - Εισέβαλαν σε σπίτι Αρεοπαγίτη
Το συμβάν έλαβε χώρα το βράδυ του Σαββάτου με την ιδιοκτήτρια να καταγγέλλει το περιστατικό την Κυριακή στην Ασφάλεια Πυλαίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξαναχτύπησαν οι διαρρήκτες του 1 εκατ. ευρώ, αυτή τη φορά σε σπίτι δικαστή του Αρείου Πάγου. Η λεία τους ανέρχεται σε 70.000 ευρώ μετρητά, κοσμήματα και χρυσαφικά και κατάφεραν να φύγουν... κύριοι από διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη, όπως μετέδωσε η Μίνα Καραμήτρου στο Open TV. Οι διαρρήκτες που εισέβαλαν -άγνωστη ώρα- ενώ η ιδιοκτήτρια έλειπε έκαναν άνω κάτω το σπίτι και βρήκαν τελικά αυτό που έψαχναν.
Το συμβάν έλαβε χώρα το βράδυ του Σαββάτου με την ιδιοκτήτρια να καταγγέλλει το περιστατικό την Κυριακή στην Ασφάλεια Πυλαίας.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




