Κορονοϊός: Συναγερμός για θετικά κρούσματα στην Δ' ΔΟΥ Αθηνών και στην εφορία Κηφισιάς
Παραμένουν κλειστές και σήμερα, Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικά κρούσματα κορονοϊού βρέθηκαν σε δύο εφορίες. Σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 πρόκειται για την εφορία της Κηφισιάς και την Δ' ΔΟΥ Αθηνών, όπου δύο εργαζόμενοι βγήκαν θετικοί στον κορονοϊό, με αποτέλεσμα οι δημόσιες υπηρεσίες να είναι σήμερα, Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου, κλειστές. Ήδη διενεργείται ιχνηλάτηση των επαφών των εργαζομένων που βρέθηκαν θετικοί. Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας είπε ότι οι δημόσιες υπηρεσίες έχουν λάβει οδηγίες για τον τρόπο λειτουργίας τους.
«Στις δημόσιες υπηρεσίες έχει εδώ και πολλές εβδομάδες σταλεί οδηγία ότι χρησιμοποιούμε τη μάσκα υποχρεωτικά όσοι υπάλληλοι έρχονται σε επαφή με το κοινό. Οι λογιστές που έρχονται σε επαφή με τους υπαλλήλους τις εφορίας, θα πρέπει να μας πουν αν τηρούνται τα πρωτόκολλα ή όχι» ανέφερε.
«Το δεύτερο στοιχείο» πρόσθεσε «είναι τι συμβαίνει όταν εμφανίζεται ένα κρούσμα. Εκεί υπάρχουν επίσης σαφείς οδηγίες από τον ΕΟΔΥ για το τι συμβαίνει σε οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία ή άλλο χώρο».
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



