Κορονοϊός: Κατέληξε 74χρονη στη Θεσσαλονίκη - 302 τα θύματα της πανδημίας
Πρόκειται για το δεύτερο θύμα από τον ιό την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα ακόμα άτομο καταγράφηκε στη μακάβρια λίστα των θυμάτων από κορονοϊό, το δεύτερο την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για γυναίκα 74 ετών, η οποία νοσηλευόταν διασωληνωμένη στην Α' ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης. Έφυγε από τη ζωή στις 10:50 το πρωί της Παρασκευής από αναπνευστική ανεπάρκεια σε έδαφος λοίμωξης από Covid-19 και σηπτική καταπληξία.
Η γυναίκα έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, από σακχαρώδη διαβήτη και αρτηριακή υπέρταση.
Το πρωί της ίδιας μέρας στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης κατέληξε άντρας 89 ετών με υποκείμενα νοσήματα. Ήταν τρόφιμος του γηροκομείου «Εστία Παπαγεωργίου», στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης, όπου τον περασμένο Αύγουστο είχαν εντοπιστεί περισσότερα από 20 κρούσματα κορονοϊού σε ηλικιωμένους που διέμεναν σε αυτό.
Συνολικά τα θύματα από την πανδημία στην Ελλάδα ανέρχονται σε 302.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



