Κορονοϊός: Μαθητής γυμνασίου στον Πύργο βρέθηκε θετικός στον ιό
O μαθητής είναι ασυμπτωματικός και βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας μαθητής στον Πύργο, βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό μια ημέρα μετά το άνοιγμα των σχολείων. Σύμφωνα με το patrisnews πρόκειται για ένα 13χρονο αγόρι, το οποίο φοιτά σε Γυμνάσιο της πόλης.
O μαθητής είναι ασυμπτωματικός και βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του και σύμφωνα με πληροφορίες τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν τα άτομα του στενού οικογενειακού του περιβάλλοντος, βγήκαν αρνητικά. Αυτή την ώρα πραγματοποιείται έκτακτη σύσκεψη υπό τον δήμαρχο Πύργου, τον αντιπεριφερειάρχη Ηλείας, και τον Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, στην οποία συμμετέχουν όλοι αρμόδιοι φορείς για να αποφασιστούν όλα τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




