Κορονοϊός: Τρεις νεκροί σε λίγες ώρες, κατέληξε 97χρονη - Στους 317 οι νεκροί
H 97χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου είχε υποκείμενα νοσήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αυξάνεται ο αριθμός των θανάτων από κορονοϊό στην Ελλάδα, καθώς μέσα σε λίγες ώρες τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους από τον φονικό ιό, που βρίσκεται σε έξαρση στη χώρα μας. Ετσι μία ακόμα ηλικιωμένη άφησε την τελευταία της πνοή την Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου, νικημένη από τον κορονοϊό.
Πρόκειται για μια γυναίκα 97 ετών, η οποία κατέληξε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης στις 13:30 το μεσημέρι της Τετάρτης, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών από κορονοϊό στους 317. Σύμφωνα με πληροφορίες, η 97χρονη είχε υποκείμενα νοσήματα.
Νωρίτερα είχαν χάσει τη ζωή τους μία 84χρονη που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ από τις αρχές του μήνα και ο 69χρονος, επιχειρηματίας, Πέτρος Μουρατίδης, που επίσης νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




