Επιβάτης λεωφορείου αρνήθηκε να φορέσει μάσκα και τον έβγαλαν σηκωτό
Αστυνομικοί τον έβγαλαν με το ζόρι μέσα από το λεωφορείο - Ο άνδρας υποστήριξε ότι κορονοϊός είναι παραμύθι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα σοβαρό επεισόδιο με πρωταγωνιστές έναν άνδρα που δεν ήθελε να βάλει μάσκα και αστυνομικούς κατέγραψε η κάμερα του ΣΚΑΙ. Συγκεκριμένα αστυνομικοί είχαν στήσει μπλόκο στη Λεωφόρου Συγγρού και πραγματοποιούσαν ελέγχους σε λεωφορεία του ΟΑΣΑ και τρόλεϊ σχετικά με τη χρήση μάσκας. Κατά τη διάρκεια των ελέγχων εντόπισαν έναν άνδρα, που καθόταν σε μία θέση χωρίς να φοράει μάσκα και του ζήτησαν να κατέβει για να του βεβαιώσουν το πρόστιμο των 150 ευρώ.
Όμως εκείνος δεν ήθελε να τους ακολουθήσει, και τους φώναζε ότι δεν κατεβαίνει από το λεωφορείο. Τότε οι αστυνομικοί τον πήραν σηκωτό και τον κατέβασαν κάτω, καθώς μέχρι και την τελευταία στιγμή αντιστεκόταν. Αμέσως μετά μιλώντας στην τηλεοπτική κάμερα είπε ότι ο κορονοϊός είναι παραμύθι και πρόσθεσε ότι δεν φοράει μάσκα επειδή πιστεύει στη θρησκεία.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




