Κορονοϊός: Κανονικά η λειτουργία του υπουργείου Εργασίας - Ολοκληρώθηκε η ιχνηλάτηση
Απομακρύνθηκαν οι υπάλληλοι των δύο γραφείων του πρώτου ορόφου που είχε επαφές ο συγκεκριμένος υπάλληλος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για το κρούσμα κορονοϊού που εντοπίστηκε στο υπουργείο Εργασίας τηρήθηκαν πιστά οι οδηγίες και τα πρωτόκολλα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), διευκρινίζουν πηγές του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Όπως αναφέρουν, απομακρύνθηκαν οι υπάλληλοι των δύο γραφείων του πρώτου ορόφου που είχε επαφές ο συγκεκριμένος υπάλληλος, ενώ οι υπόλοιποι υπάλληλοι σε όλους τους ορόφους και τις διευθύνσεις του υπουργείου Εργασίας συνέχισαν να εργάζονται κανονικά.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, και τα γραφεία του υπουργού, των υφυπουργών και των γενικών γραμματέων, συνεχίζουν να εργάζονται κανονικά, όπως οφείλουν.
Υπενθυμίζεται ότι το κρούσμα εντοπίστηκε το πρωί της Τρίτης, 22 Σεπτεμβρίου, και πρόκειται για υπάλληλο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Ηλεκτρικό πατίνι ο πιθανότερος «ένοχος»
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



