Κορονοϊός: Στο τραπέζι το κλείσιμο της εστίασης στις 22:00
«Oσο δεν μπορούμε να ελέγξουμε την πανδημία, θα λαμβάνουμε αυστηρότερα μέτρα, ώστε να αποφύγουμε το γενικό lockdown, που θα είναι καταστροφικό για την οικονομία», επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείνουν τα καταστήματα εστίασης στις 22:00 άφησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης. «Αυτή τη στιγμή δεν είναι επί θύραις το εν λόγω μέτρο, χωρίς να μπορώ να το αποκλείσω, αναλόγως της πανδημίας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας στο Mega. Ακολούθως αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Ολλανδίας όπου στις 22:00 κλείνουν μπαρ και εστιατόρια.
«Όσο δεν μπορούμε να ελέγξουμε την πανδημία, θα λαμβάνουμε αυστηρότερα μέτρα, ώστε να αποφύγουμε το γενικό lockdown, που θα είναι καταστροφικό για την οικονομία. Αρα κάθε άλλο μέτρο είναι στο τραπέζι», πρόσθεσε. «Στόχος των όποιων νέων μέτρων είναι να μειωθεί η κοινωνική κινητικότητα, για να μειωθεί και η μετάδοση του ιού», κατέληξε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




