Κορονοϊός: Αποσωληνώθηκε ο 25χρονος από την Τήνο
Σε απλό δωμάτιο μεταφέρθηκε ο 25χρονος που ήταν σε ΜΕΘ με κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αποσωληνώθηκε και βγήκε εκτός ΜΕΘ στο «Ασκληπιείο» της Βούλας 25χρονος ασθενής με κορονοϊό, όπως ενημέρωσε μέσω twitter ο υπουργός Υγείας, που συνεχάρη το προσωπικό του νοσοκομείου.
Υπενθυμίζεται ότι ο 25χρονος από την Τήνο μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή από το κυκλαδίτικο νησί και ήταν σε κρίσιμη κατάσταση χωρίς μάλιστα να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα.
Η ανάρτηση του Βασίλη Κικίλια αναφέρει χαρακτηριστικά. «Αποσωληνώθηκε και βγήκε από τη ΜΕΘ του Ασκληπιείου Βούλας, 25χρονος ασθενής, ο οποίος νοσηλεύεται πλέον σε απλή κλίνη #COVID. Πολλά μπράβο στο προσωπικό του νοσοκομείου. Ο #κορονοϊός δεν είναι παιχνίδι. Ο κορονοϊός δεν κάνει διακρίσεις. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε».
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



