Κορονοϊός: 16χρονος με κορονοϊό το έσκασε από τον Ευαγγελισμό
Ο 16χρονος ζήτησε να πιει νερό και κατάφερε να διαφύγει της προσοχής της συνοδού του και να εξαφανιστεί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενα ακόμα επεισόδιο φυγής ασθενή με κορονοϊό από νοσοκομείο αναφοράς, εκτυλίχθηκε στον Ευαγγελισμό αυτή τη φορά. Συγκεκριμένα ένας 16χρονος μόλις έμαθε ότι είναι θετικός στον κορονοϊό, το έσκασε από το νοσοκομείο. Οι αστυνομικοί «χτενίζουν» την περιοχή για να τον εντοπίσουν, ενώ σχηματίστηκε και δικογραφία για την υπόθεση.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, ο έφηβος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με συμπτώματα κορονοϊού. Διαγνώστηκε θετικός και σύμφωνα με τις ιατρικές οδηγίες έπρεπε να μπει σε καραντίνα. Ζήτησε να πιει νερό και κατάφερε να διαφύγει της προσοχής της συνοδού του και να εξαφανιστεί.
Διαβάστε ακόμη
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τι ισχύει με το «χαράτσι» 3 ευρώ σε Temu - Shein από 1 Ιουλίου - Πώς υπολογίζεται, πότε επιστρέφονται οι δασμοί
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
«Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



