Θεσσαλονίκη: Συναγερμός στο δικαστικό μέγαρο για κορονοϊό
Έκλεισαν δύο γραφεία του Πρωτοδικείου και μία αίθουσα του Ειρηνοδικείου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο γραφεία του Πρωτοδικείου και μία αίθουσα του Ειρηνοδικείου έκλεισαν στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, ύστερα από κρούσμα κορονοϊού που διαπιστώθηκε σε ασκούμενη δικηγόρο. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η ίδια είναι ασυμπτωματική, ενώ υποβλήθηκε τυχαία σε τεστ, το οποίο βγήκε θετικό.
Μόλις βγήκε το αποτέλεσμα της εξέτασης η ασκούμενη δικηγόρος ενημέρωσε τις δικαστικές Αρχές της πόλης για τους χώρους τους οποίους επισκέφθηκε πριν από δύο μέρες, όταν βρέθηκε στα δικαστήρια. Άμεσα λήφθηκε απόφαση να κλείσουν οι συγκεκριμένοι χώροι, ενώ δόθηκε εντολή οι υπάλληλοι να είναι σε επιφυλακή μέχρι να δοθούν αναλυτικές οδηγίες από τις αρμόδιες υγειονομικές Αρχές.
Στο μεταξύ, η Επιτροπή Δικαστικού Μεγάρου ήρθε σε επαφή με τον Δήμο Θεσσαλονίκης για την απολύμανση των παραπάνω χώρων.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




