Δίκη Χρυσής Αυγής - Πατέρας Φύσσα: Θα με ικανοποιούσε η θανατική ποινή
Ο πατέρας του «Killah P», Παναγιώτης Φύσσας, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια διατήρησε χαμηλό προφίλ και απέφευγε τις δηλώσεις, αυτή τη φορά έσπασε τη σιωπή του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με την δίκη της Χρυσής Αυγής να μετρά πλέον αντίστροφα και για την απόδοση των ποινών στους καταδικασθέντες της εγκληματικής οργάνωσης, η οικογένεια του Παύλου Φύσσα, η δολοφονία του οποίου αποτέλεσε την αρχή του τέλους για τη δράση των νεοναζί, δεν κρύβει αφενός την ανακούφισή της για την ετυμηγορία του δικαστηρίου αλλά παράλληλα και την αγωνία της για τις ποινές που θα επιβληθούν.
Ο πατέρας του «Killah P», Παναγιώτης Φύσσας, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια διατήρησε χαμηλό προφίλ και απέφευγε τις δηλώσεις, αυτή τη φορά, μιλώντας στον ANT1, έσπασε τη σιωπή του, λέγοντας: «Θα με ικανοποιούσε η θανατική ποινή». «Είναι δίκαιο. Αφαίρεσες ζωή; Θα σου αφαιρέσω τη ζωή», είπε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



