Κορονοϊός - Σουρβίνος: Τους επόμενους μήνες θα δοκιμαστεί το ΕΣΥ
Ο κ. Σουρβίνος δήλωσε ότι «τους επόμενους μήνες θα δοκιμαστεί το σύστημα υγείας», σημειώνοντας πως η κατάσταση προς ώρας είναι διαχειρίσιμη όμως μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Καλεσμένος στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV βρέθηκε ο καθηγητής Ιολογίας και μέλος του ΔΣ του ΕΟΔΥ, Γιώργος Σουρβίνος, ο οποίος χαρακτήρισε ως «αναμενόμενο» ότι ο αριθμός των διασωηληνωμένων έχει φτάσει σε επίπεδα Απριλίου, σημειώνοντας πως ακόμη υπάρχουν κενές κλίνες ΜΕΘ αλλά πως δεν πρέπει να εφησυχάζουμε στο ζήτημα του κορονοϊού.
Παράλληλα, ο κ. Σουρβίνος δήλωσε ότι «τους επόμενους μήνες θα δοκιμαστεί το σύστημα υγείας», σημειώνοντας πως η κατάσταση προς ώρας είναι διαχειρίσιμη όμως μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτη. «Πρέπει να δώσουμε βάση στα ισχύοντα μέτρα», τόνισε ο καθηγητής και συμπλήρωσε: «Υπάρχει ισχυρή σύσταση για τη χρήση μάσκας μέσα και έξω».
Περισσότερα στο βίντεο του OPEN TV που ακολουθεί:
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



