Κορονοϊός: Δύο ακόμη θάνατοι στη χώρα μας - Κατέληξαν δύο ηλικιωμένοι στον Ευαγγελισμό
Στους 433 ανέρχονται οι νεκροί από κορονοϊό στη χώρα μας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο ακόμη θύματα της πανδημίας του κορονοϊού κατέληξαν τα ξημερώματα του Σαββάτου στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
Συγκεκριμένα, ένας 82χρονος έχασε τη μάχη διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Ευαγγελισμού, όπου νοσηλευόταν από τις 16 Σεπτεμβρίου. Ο 82χρονος κατέληξε από σηπτική καταπληξία και πολυοργανική ανεπάρκεια, ενώ λίγη ώρα αργότερα, κατέληξε επίσης στον Ευαγγελισμό ένας 73χρονος, που νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου από τις 12 Σεπτεμβρίου. Αρχικά, είχε εισαχθεί στον Ερυθρό Σταυρό, ενώ κατέληξε λόγω σηπτικής καταπληξίας κι ενώ έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




