Λάρισα: Βρέφος δύο μηνών πέθανε στον ύπνο του - Η κατάθεση της μητέρας
Τα ακριβή αίτια του θανάτου θα διερευνηθούν στο πλαίσιο της ιατροδικαστικής εξέτασης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα βρέφος, μόλις δύο μηνών βρήκε νεκρό χθες το πρωί (10-10-2020) η 36χρονη μητέρα του, στο σπίτι τους σε χωριό του Δήμου Aγιάς στη Λάρισα. Όπως κατέθεσε η μητέρα στους αστυνομικούς, στις 06.00 χθες τα ξημερώματα διαπίστωσε ότι μωρό με το οποίο κοιμόταν στο ίδιο κρεβάτι, δεν είχε τις αισθήσεις του.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία», η οικογένεια μετέφερε το βρέφος με το δικό της όχημα, μέχρι τον κόμβο της Γυρτώνης και από εκεί με τη συνδρομή ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας όπου δυστυχώς διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Τα ακριβή αίτια του θανάτου θα διερευνηθούν στο πλαίσιο της ιατροδικαστικής εξέτασης ενώ από το Αστυνομικό Τμήμα Τεμπών αποκλείστηκε η εγκληματική ενέργεια.
Διαβάστε ακόμη
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



