Διόδια: Με έναν πομποδέκτη οι διελεύσεις από τους αυτοκινητοδρόμους από 4 Νοεμβρίου
Ο πομποδέκτης της κάθε εταιρίας θα μπορεί να φορτιστεί με φυσική παρουσία μόνο στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του κάθε παρόχου, αλλά υπάρχει η δυνατότητα φόρτισης μέσω της ιστοσελίδας οποιαδήποτε στιγμή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Με έναν πομποδέκτη θα μπορούν να ταξιδεύουν στους αυτοκινητοδρόμους όλης της χώρας από την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου οι οδηγοί με την πλήρη εφαρμογή του νέου συστήματος διαλειτουργικότητας των ηλεκτρονικών διοδίων. Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση του υπουργείου Υποδομών, οι οδηγοί θα ταξιδεύουν με τον πομποδέκτη που ήδη διαθέτουν, με τον οποίο θα μπορούν να πραγματοποιούν διελεύσεις από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα.
Πρακτικά, ενώ μέχρι σήμερα ο οδηγός έπρεπε να αλλάζει μέχρι και τρεις πομποδέκτες για μία διαδρομή, με τον έναν πομποδέκτη που ήδη διαθέτει θα μπορεί να ταξιδέψει απ' άκρη σ’ άκρη σε όλη τη χώρα. Για παράδειγμα, θα ταξιδεύει από Αθήνα - Θεσσαλονίκη με τον ίδιο πομποδέκτη του δικού του παρόχου και χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτεί νέο πομποδέκτη. Η φόρτωση του πομποδέκτη με περισσότερα χρήματα θα γίνεται από όπου κι αν βρίσκεται ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας του αυτοκινητοδρόμου, από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Με φυσική παρουσία θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του με όσα χρήματα επιθυμεί, μόνο στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου. Δεν θα μπορεί όμως να φορτίσει τον πομποδέκτη του παρόχου του σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου. Το βασικό πλεονέκτημα των διελεύσεων με έναν ενιαίο πομποδέκτη είναι ότι στο εξής δε θα χρειάζεται ο οδηγός να προμηθεύεται και να δεσμεύει χρηματικά ποσά σε διαφορετικές συσκευές, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για όσους ταξιδεύουν περιστασιακά και όχι κατ’ επάγγελμα. Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες, θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.
Υπενθυμίζεται ότι από το Νοέμβριο του 2019, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, είχε καλέσει τις διαχειρίστριες εταιρίες των αυτοκινητοδρόμων να καταλήξουν σε μία κοινά αποδεκτή τεχνική λύση. Ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού έγιναν τεχνικές δοκιμές και έχουν πλέον ξεπεραστεί όλες οι τεχνικές δυσκολίες. Σε συνεργασία με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη, «ικανοποιείται έτσι οριστικά ένα χρόνιο αίτημα των οδηγών, που κινούνται στους αυτοκινητόδρομους της χώρας, με στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών και τη μείωση των καθυστερήσεων. Με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής» σημειώνει το υπουργείο Μεταφορών
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr