Κορονοϊός - Θεσσαλονίκη: Συναγερμός σε γηροκομείο - 11 κρούσματα
Οι τρόφιμοι του γηροκομείου στη Θεσσαλονίκη υποβλήθηκαν όλοι σε τεστ την Παρασκευή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέος συναγερμός στις Αρχές ύστερα από τον εντοπισμό 11 κρουσμάτων κορονοϊού σε γηροκομείο στον Αγιο Βασίλειο της Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με το Open TV, 10 από τους 55 τρόφιμους βρέθηκαν θετικοί, καθώς και μία νοσηλεύτρια. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νοσηλεύτρια διαγνώστηκε με κορονοϊό, αφότου αρχικά ήταν αρνητική στο πρώτο τεστ που έκανε, καθώς παρουσίασε συμπτώματα. Οι τρόφιμοι του γηροκομείου υποβλήθηκαν όλοι σε τεστ την Παρασκευή.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες σήμανε συναγερμός σε γηροκομείο των Ιωαννίνων, όπου νόσησαν 9 εργαζόμενοι και 46 ηλικιωμένοι, εκ των οποίων οι 21 έχουν μεταφερθεί σε Νοσοκομεία της 6ης ΥΠΕ, καθώς οι ειδικές μονάδες του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων είναι πλήρεις.
Διαβάστε ακόμη
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



