Κορονοϊός: Συναγερμός στον Ευαγγελισμό - 20 κρούσματα σε ασθενείς και προσωπικό
Στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό 10 ασθενείς και 10 υγειονομικοί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», καθώς εντοπίστηκαν 20 κρούσματα του κορονοϊού, τόσο σε ασθενείς όσο και στο προσωπικό της υγειονομικής μονάδας.
Όπως μετέδωσε η εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, όλα ξεκίνησαν την περασμένη Κυριακή όταν εντοπίστηκε θετική στον ιό μια ασθενής που νοσηλευόταν στην ορθοπεδική κλινική. Έκτοτε, ενεργοποιήθηκαν τα υγειονομικά πρωτόκολλα, ξεκίνησαν τα τεστ και η ιχνηλάτηση και έτσι διαπιστώθηκε πως στο νοσοκομείο υπάρχουν 10 ασθενείς θετικοί κι άλλοι 10 υγειονομικοί.
Περισσότερα, στο βίντεο του OPEN TV που ακολουθεί:
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




