Κορονοϊός - Γώγος: Κανείς να μην κυκλοφορεί έξω - Να μην γίνουμε Μπέργκαμο
Ο καθηγητής Χαράλαμπος Γώγος είπε πως θα πρέπει κανείς να μην κυκλοφορεί έξω και εξέφρασε την ελπίδα να μην γίνουμε σαν το Μπέργκαμο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο καθηγητής παθολογίας - λοιμωξιολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών και μέλος της Επιτροπής Λοιμωξιολόγων, Χαράλαμπος Γώγος, σχολίασε τις εξελίξεις του κορονοϊού στη χώρα μας, σημειώνοντας χαρακτηριστικά και σε δραματικό τόνο: «Κανείς να μην κυκλοφορεί έξω», ενώ εξέφρασε την ελπίδα να μην δούμε στη χώρα μας τις εικόνες του Μπέργκαμο από την Ιταλία.
Αναλυτικότερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Γώγος δήλωσε πως το lockdown θα πρέπει να εφαρμοστεί σε «μεγαλύτερη έκταση», ενώ ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, που και την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου είχε περισσότερα ημερήσια κρούσματα από την Αττική, είπε ότι η πόλη βρίσκεται πλέον στα όρια. «Για αυτό και υπάρχει κινητικότητα στο Βόρεια Ελλάδα, για να ανοίξουμε κι άλλες ΜΕΘ», εξήγησε.
«Ελπίζουμε να μην φτάσουμε στα όρια του Μπέργκαμο» πρόσθεσε ο καθηγητής, σύμφωνα με τον οποίο η ανάπτυξη επιπρόσθετων χώρων ΜΕΘ, ακόμα και σε χώρους όπως το Βελλίδειο είναι μεν μια σωστή σκέψη, αλλά προς το παρόν δεν χρειάζεται. Τέλος, ο καθηγητής σημείωσε πως και στη Λάρισα η επιδημιολογική εικόνα επιδεινώνεται καθώς παρατηρείται αύξηση των κρουσμάτων.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




