Συγκλονίζει διευθυντής ΜΕΘ: Ασθενής μου ζήτησε να αποχαιρετήσει τους δικούς του
Σύμφωνα με τον διευθυντή της ΜΕΘ του νοσοκομείου Λάρισας ο ασθενής αποχαιρέτησε με βιντεοκλήση τους δικούς του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μετά τη Θεσσαλονίκη άλλη μία πόλη που «βράζει» από κρούσματα κορονοϊού είναι η Λάρισα. Οι γιατροί του νοσοκομείου καταβάλλουν 24ωρες το 24ωρο τιτάνιες προσπάθειες για να σώσουν ανθρώπινες ζωές. Μάλιστα το νοσοκομείο έχει μετατραπεί σε νοσοκομείο με COVID περιστατικά. Την ίδια ώρα οι κλίνες των ΜΕΘ είναι γεμάτες ενώ οι γιατροί αναγκάζονται να μετατρέπουν απλές κλίνες σε ΜΕΘ για να ανταπεξέλθουν στη νοσηλεία των αυξημένων περιστατικών.
Μιλώντας στο Mega ο διευθυντής της ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, Απόστολος Κομνός, περιέγραψε γεμάτος συγκίνηση το περιστατικό με έναν 80χρονο οποίος κουράστηκε και δεν ήθελε να διασωληνωθεί. «Μου ζήτησε να επικοινωνήσει με την οικογένειά του για να τους αποχαιρετήσει», είπε με τρεμάμενη φωνή ο κ. Κομνός. «Τους αποχαιρέτησε έναν έναν με βιντεοκλήση», είπε ακόμη ο γιατρός «Ευτυχώς ακόμα δεν χάθηκε και ελπίζουμε να μην χαθεί», κατέληξε.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



