Κορονοϊός - Κεραμέως: Προτεραιότητα να ανοίξουν τα σχολεία
Τι είπε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τις εισηγήσεις των ειδικών αναμένει το υπουργείο Παιδείας προκειμένου να αποφασίσει το άνοιγμα των σχολικών μονάδων, όπως ξεκαθάρισε η αρμόδια υπουργός Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην ΕΡΤ. Ωστόσο, η κυρία Κεραμέως τόνισε ότι προτεραιότητα του υπουργείου είναι να ανοίξουν τα σχολεία το συντομότερο δυνατόν.
Συγκεκριμένα, σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων, η υπουργός Παιδείας ανέφερε: «Περιμένουμε να δούμε τα επιδημιολογικά στοιχεία, να ακούσουμε τις εισηγήσεις των ειδικών και να προχωρήσουμε σε αποφάσεις», ενώ στη συνέχεια τόνισε ότι «προτεραιότητά μας είναι να ανοίξουν τα σχολεία, καθώς τίποτα δεν υπάρχει που να υποκαθιστά τη διά ζώσης μαθησιακή διαδικασία».
Παράλληλα η κυρία Κεραμέως τόνισε ότι η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες όπου πραγματοποιείται καθολική τηλεκπαίδευση ενώ σημείωσε ότι «παρά τα τεχνικά ζητήματα των πρώτων ημερών, τα μαθήματα προχωρούν κανονικά και καλύπτεται η ύλη καθημερινά».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




