Γρεβενά: Τους χώρισε ο κορονοϊός μετά από 60 χρόνια γάμου
Ο Γιώργος και η Ευθυμία Σπηλιώτη ζούσαν μαζί 60 χρόνια στον Δοξαρά Γρεβενών και πέθαναν με διαφορά 2 ημερών, αφού πάλεψαν γενναία με την covid19🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άκομα ένα οικογενειακό δράμα αυτή τη φορά στα Γρεβενά, καθώς ο κορονοϊός τους στοίχισε τη ζωή, με διαφορά δύο ημερών. Ο Γιώργος και η Ευθυμία Σπηλιώτη ζούσαν μαζί 60 χρόνια στον Δοξαρά Γρεβενών και πέθαναν με διαφορά 2 ημερών, αφού πάλεψαν γενναία με την covid19.
Σύμφωνα με το aetos-grevena, μαζί απέκτησαν 2 γιούς. Τον Ντίνο, που εργάζεται στο Δασαρχείο Γρεβενών και τον Χρήστο που είναι καθηγητής στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η γενιά τους συνεχίστηκε με 5 εγγόνια και 2 δισέγγονα. Το ένα δισέγγονο, μάλιστα, γεννήθηκε την ημέρα που πέθανε η γιαγιά του.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



