Χαλκίδα: Γλέντι με πάνω από 30 άτομα τα Χριστούγεννα
Γλέντι με πάνω από 30 άτομα το βράδυ των Χριστουγέννων στη Χαλκίδα Ευβοίας - Πρόστιμα από την αστυνομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Γλέντι με πάνω από 30 άτομα πραγματοποιήθηκε το βράδυ των Χριστουγέννων στη Χαλκίδα Ευβοίας. Σύμφωνα με το eviathema, πάνω από 30 Ρομά είχαν μαζευτεί σε σπίτι και γιόρταζαν με χορούς και μουσική.
Το γλέντι αποτυπώνεται στο βίντεο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα, στο οποίο φαίνεται ότι οι παρευρισκόμενοι δεν τηρούν κανένα υγειονομικό μέτρο και γλεντούν σαν να μην υπάρχει η πανδημία του κορονοϊού. Σύμφωνα με πληροφορίες του eviathema, η αστυνομία δέχθηκε καταγγελίες για την μάζωξη και λίγο μετά τις 11 το βράδυ αστυνομικοί της Ασφάλειας έσπευσαν στην οικία, συνοδεία εισαγγελέα, όπου συνέλαβαν τον «διοργανωτή» με αυτόφωρη διαδικασία ενώ του επέβαλαν και πρόστιμο 3.000 ευρώ. Στους υπόλοιπους παραβρισκόμενους επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ στον καθένα.
Υπενθυμίζεται ότι το όριο που είχε επιβάλει η κυβέρνηση για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι ήταν έως 9 άτομα.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



