Κορονοϊός - Καμπισιούλη: Πιο επώδυνο το εμβόλιο της γρίπης - Χαρούμενη που με επέλεξαν
Η Ευσταθία Καμπισιούλη, η πρώτη που έκανε το εμβόλιο του κορονοϊού στη χώρα μας, μίλησε για την εμπειρία της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ευσταθία Καμπισιούλη, νοσηλεύτρια ΜΕΘ στον Ευαγγελισμό, ήταν η πρώτη που έκοψε το νήμα των εμβολιασμών κατά του κορονοϊού στη χώρα μας, καθώς την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου έκανε το εμβόλιο των Pfizer και BioNTech. Μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, η κυρία Καμπισιούλη δήλωσε πολύ χαρούμενη που την επέλεξαν να εμβολιαστεί πρώτη.
Παράλληλα, η νοσηλεύτρια σημείωσε πως δεν πόνεσε καθόλου και πως πιο επώδυνο είναι το εμβόλιο της γρίπης, ενώ διευκρίνισε πως περίμενε 15' μετά το εμβόλιο, για τυχόν ανεπιθύμητες αντιδράσεις. Τέλος, ανέφερε πως όσοι συνάδελφοί της έκαναν χθες το εμβόλιο, δεν είχε κανείς παρενέργειες.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




