Κορονοϊός - Παγώνη: Δεν υπάρχει πρόβλημα στο εμβόλιο από τις μεταλλάξεις του ιού
«Δεν υπάρχει πρόβλημα στο εμβόλιο από τις μεταλλάξεις του κορονοϊού» διαβεβαίωσε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πρόεδρος των νοσοκομειακών ιατρών Αθήνας-Πειραιά, Ματίνα Παγώνη, αναφέρθηκε στο εμβόλιο για τον κορονοϊό αλλά και στο κατά πόσο προστατεύει τον οργανισμό από τις μεταλλάξεις του ιού. «Δεν υπάρχει πρόβλημα στο εμβόλιο από τις μεταλλάξεις του κορονοϊού» διαβεβαίωσε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ. «Οι ιοί κάνουν μεταλλάξεις το ξέρουμε εδώ και παρά πολλά χρόνια, αλλά στο συγκεκριμένο εμβόλιο για την COVID-19 με τα δεδομένα που έχουμε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, μας καλύπτει στο 95%» εξήγησε.
«Οι γιατροί και οι νοσηλευτές βεβαίως θα κάνουν το εμβόλιο είναι συνειδητοποιημένοι, μπορεί να υπάρχει ένα πολύ μικρό ποσοστό που δεν θα το κάνουν, αλλά για λόγους υγείας εάν έχουν σοβαρές αλλεργίες» εξήγησε η γιατρός μιλώντας στον ΣΚΑΪ. «Θα πρέπει να εμβολιαστεί 60% για να υπάρξει μια σχετική ανόσια, μέχρι τα μέσα, τέλη Ιουνίου, για να υπάρχει ασφάλεια. Είναι δύο οι δόσεις, οι ίδιοι άνθρωποι σε 21 μέρες πρέπει να κάνουν και τη δεύτερη δόση».
Όπως επισήμανε η Ματίνα Παγώνη «είναι ειδικές οι συνθήκες κατάψυξης του εμβολίου, και οι διαδικασίες συγκεκριμένες, ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος θα πρέπει να είναι εκεί και να κάνει το εμβόλιο, εάν έχει σοβαρό λόγο θα πρέπει να ειδοποιήσει άμεσα για να υπάρχει αντικατάσταση από τον επόμενο». Μετά τον Ιούνιο θα έχουμε ένα πολύ καλύτερο καλοκαίρι, διαβεβαίωσε η κ. Παγώνη.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



