Θεσσαλονίκη: Βγήκαν στους δρόμους λεωφορεία του ΟΑΣΘ
Ομαλοποιείται η κατάσταση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη.
Ως εκ τούτου, άρχισαν να λειτουργούν οι γραμμές 27 (Σταυρούπολη), 28 (Συκιές-Παπαγεωργίου), 32 (Αριστοτέλους- Εύοσμος), 57 (Ασβεστοχώρι-Παπανικολάου), 12 (Τούμπα), 25 (Νεάπολη), 31 (Βούλγαρη-ΚΤΕΛ) και οι κεντρικές γραμμές στο 3Κ, 2Κ, καθώς και η γραμμή 5 της Νέας Κρήνης και η 6 της Καλαμαριάς.
Αναμένεται νεότερη ενημέρωση για το τι θα γίνει με τα υπόλοιπα δρομολόγια.
«Κάνουμε προσπάθειες για να κυκλοφορήσουν τα λεωφορεία. Αν οι δήμοι ανοίξουν τους δρόμους και τα πεζοδρόμια για να μπορούν να επιβιβαστούν οι επιβάτες τότε θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση» είχε δηλώσει νωρίτερα στο ethnos.gr o διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Σάββας Παναγιωτίδης.
Το πρωί του Σαββάτου ο ΟΑΣΘ έβγαλε στους δρόμους της πόλης δύο δοκιμαστικά λεωφορεία.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



