Αθήνα: Επέμβαση της ΕΛΑΣ σε 4 κορονοπάρτι - Το έβαλαν στα πόδια οι καλεσμένοι
Τα κορονοπάρτι διοργανώθηκαν σε τέσσερις περιοχές της Αθήνας. Και είχαν αρκετούς καλεσμένους παρά το lockdown🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κορονοπάρτι παρά το lockdown για τον κορονοϊό και τα αυστηρά μέτρα διοργάνωσαν οι ιδιοκτήτες σε 4 διαμερίσματα στην Αθήνα χθες Σάββατο. Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV και της Μίνας Καραμήτρου, είχαν και αρκετούς καλεσμένους.
Η σύλληψη του πρώτου ιδιοκτήτη έγινε στην Ακρόπολη. Οταν έφτασαν στο σπίτι οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ συνέλαβαν τον διοργανωτή του πάρτι ενώ του επέβαλαν πρόστιμο 3.000 ευρώ. Πρόστιμα 300 ευρώ επιβλήθηκαν και στους 6 καλεσμένους.
Στη συνέχεια, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον ιδιοκτήτη ενός άλλου διαμερίσματος στον Αγιο Παντελεήμονα. Στο χώρο βρίσκονταν κι άλλα τέσσερα άτομα όταν έφτασαν οι Αρχές.
Στο στόχαστρο των αστυνομικών βρέθηκε και ένα διαμέρισμα στην Κηφισιά, ενώ στον Βύρωνα συνελήφθη επίσης ο ιδιοκτήτης του σπιτιού. Οταν οι καλεσμένοι αντιλήφθηκαν τα φώτα του περιπολικού, το έβαλαν στα πόδια. Ολοι θα οδηγηθούν στο αυτόφωρο.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



