Πάτρα: Κατήγγειλε κανάλι που μετέδιδε μαγνητοσκοπημένο γλέντι εν μέσω lockdown
Ο άνδρας προφανώς παρεξήγησε, αφού στην τηλεόραση έβλεπε μαγνητοσκοπημένο βίντεο που προβάλλονταν σε επανάληψη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια απίστευτη καταγγελία δέχτηκαν πρόσφατα οι αστυνομικοί στο Α.Τ Πάτρας. Ενας πολίτης κάλεσε τις Αρχές για να καταγγείλει πως ένα τοπικό κανάλι μετέδιδε γλέντι για την Πρωτοχρονιά, εν μέσω lockdown και ενώ τα μέτρα για τον κορονοϊό είναι σε ισχύ. Προφανώς όμως ο άνδρας, παρακολουθούσε μαγνοτοσκοπημένο βίντεο από γλέντι που είχε πραγματοποιηθεί στο παρελθόν.
Οι άνδρες της αστυνομίας κατάλαβαν ότι ο πολίτης είχε παρεξηγήσει όπως αναφέρει το thebest.gr καθώς πολλά κανάλια, όχι μόνο τοπικά, μετέδιδαν μαγνητοσκοπημένα προγράμματα περασμένων ετών από νυχτερινά μαγαζιά.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



