Θεσσαλονίκη: Νέο «λουκέτο» σε δημοτικό σχολείο λόγω κρουσμάτων κορονοϊού
Κλείνει κι άλλο σχολείο - Οι μαθητές θα κάνουν τα μαθήματά τους μέσω τηλεκαπαίδευσης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την αναστολή λειτουργίας του 3ου δημοτικού σχολείου Ευκαρπίας στη Θεσσαλονίκη, μετά τη συρροή κρουσμάτων κορονοϊού που διαπιστώθηκε στην εκπαιδευτική μονάδα, προχωρά η διεύθυνση του σχολείου. Με ανακοίνωσή της, η διεύθυνση του δημοτικού αναφέρει πως το σχολείο τίθεται σε αναστολή λειτουργίας για 14 ημέρες από την σήμερα, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021. Η τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει άμεσα.
Υπενθυμίζεται πως το πρώτο κρούσμα στο σχολείο εντοπίστηκε την περασμένη εβδομάδα σε εκπαιδευτικό που δεν είχε προλάβει να εξεταστεί για κορονοϊό, με αποτέλεσμα να κλείσει τμήμα της πέμπτης τάξης, ενώ ένα δεύτερο κρούσμα, επίσης σε εκπαιδευτικό, γνωστοποιήθηκε την, Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα να κλείσει τμήμα της τετάρτης δημοτικού.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




