Δημήτρης Κουφοντίνας: Στο νοσοκομείο ξανά με αυστηρά μέτρα
Ο Δημήτρης Κουφοντίνας έχει αρχίσει απεργία πείνας από τις 8 Ιανουαρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για δεύτερη φορά οδηγήθηκε στα επείγοντα του νοσοκομείου της Λαμίας ο καταδικασμένος, Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος πραγματοποιεί απεργία πείνας.
Υπό ισχυρή αστυνομική δύναμη οδηγήθηκε το μεσημέρι στα επείγοντα του νοσοκομείου Λαμίας ο καταδικασμένος για τα εγκλήματα της «17Ν» ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ο οποίος βρίσκεται σε απεργία πείνας. Η μεταφορά του έγινε με ασθενοφόρο ενώ στην επιχείρηση συμμετέχουν αρκετοί αστυνομικοί, σύμφωνα με το lamiareport.gr
Ο Δημήτρης Κουφοντίνας έχει αρχίσει απεργία πείνας από τις 8 Ιανουαρίου για τη μεταγωγή του από τις αγροτικές Φυλακές στις Φυλακές Δομοκού.
Το Σάββατο 16 Ιανουαρίου είχε μεταφερθεί και πάλι στο νοσοκομείο, ωστόσο, είχε αρνηθεί οποιαδήποτε παροχή βοήθειας και επέστρεψε λίγη ώρα αργότερα με ασθενοφόρο και πάλι στη φυλακή. Ο «Λουκάς» της «17 Νοέμβρη» βρίσκεται τα τελευταία 24ωρα σε ξεχωριστό κελί νοσηλείας, κάτι που έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε αλληλέγγυους του αντιεξουσιαστικού χώρου. Στα 18 χρόνια εγκλεισμού του αυτή είναι η πέμπτη απεργία πείνας που πραγματοποιεί.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



