Αργυρούπολη: Δύο ανήλικοι συνελήφθησαν για άγρια επίθεση σε 15χρονο και 17χρονο
Οι δύο ανήλικοι αλλοδαποί επιτέθηκαν στα παιδιά ακόμα και με μαχαίρι για να τους κλέψουν τα κινητά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δύο ανήλικοι Αλβανοί οι οποίοι συνελήφθησαν είναι, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, μέλη της συμμορίας που ξυλοκόπησε άγρια έναν 15χρονο και έναν 17χρονο, ο οποίος μάλιστα δέχτηκε χτύπημα και με μαχαίρι. Η συμμορία επιτέθηκε στα παιδιά για να τους κλέψει τα κινητά τηλέφωνα, το βράδυ του Σαββάτου 24 Ιανουαρίου, στην Αργυρούπολη.
Οι δύο αλλοδαποί, ηλικίας 16 και 17 ετών, ταυτοποιήθηκαν και κρατούνται στο Τμήμα Ασφαλείας Ελληνικού - Αργυρούπολης.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την Αστυνομία, χθες, λίγο μετά τις 19:30, οι δράστες μόλις είδαν τους δύο ανήλικους στην πλατεία Ελευθερίου Βενιζέλου, τους πλησίασαν και ξαφνικά άρχισαν να τους χτυπούν άγρια, ενώ στη συνέχεια μαχαίρωσαν τον 17χρονο. Αμέσως μετά αφαίρεσαν τα κινητά τηλέφωνα των δύο νεαρών και τράπηκαν σε φυγή.
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



