Θεσσαλονίκη: Γυναικολόγος ζήτησε φακελάκι 1.000 ευρώ σε δημόσιο νοσοκομείο
Οι Αρχές ερευνούν την εμπλοκή του και σε άλλες υποθέσεις χρηματισμού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Γιατρός σε δημόσιο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης συνελήφθη με την κατηγορία ότι εισέπραξε «φακελάκι» 1.000 ευρώ από γυναίκα ασθενή προκειμένου να επισπεύσει χειρουργική επέμβαση στην οποία επρόκειτο να υποβληθεί, παρακάμπτοντας τη λίστα αναμονής.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, πρόκειται για γυναικολόγο - ογκολόγο, ο οποίος συνελήφθη κατόπιν επιχείρησης από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ. όπου προηγουμένως είχε απευθυνθεί η καταγγέλλουσα ασθενής. Ο γιατρός φέρεται ότι βρέθηκε με τα προσημειωμένα χρήματα στο χέρι, ενώ ερευνάται η εμπλοκή του σε άλλες υποθέσεις χρηματισμού.
Με την εις βάρος του σχηματισθείσα δικογραφία ο συλληφθείς γιατρός οδηγείται στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Διαβάστε ακόμη
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



