Lockdown: Πρόστιμο 1.500 ευρώ σε δύο ιερείς στη Θεσσαλονίκη για συγχρωτισμό σε εκκλησίες
Η επιβολή των προστίμων στους ιερείς επιβλήθηκε από τους αστυνομικούς μετά από καταγγελίες που έγιναν στο τηλεφωνικό κέντρο της αστυνομία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πρόστιμα επιβλήθηκαν το πρωί της Κυριακής, 7 Φεβρουαρίου, σε δυο ιερείς που λειτουργούσαν σε ιερούς ναούς που βρίσκονται στην περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης, για μη τήρηση των μέτρων περιορισμού διασποράς της πανδημίας του κορονοϊού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στους δύο ιερείς, στην Ευκαρπία και στον Αγιο Βασίλειο του δήμου Λαγκαδά, επιβλήθηκε το πρόστιμο των 1.500 ευρώ, για συγχρωτισμό.
Η επιβολή των προστίμων επιβλήθηκε από τους αστυνομικούς μετά από καταγγελίες που έγιναν στο τηλεφωνικό κέντρο της αστυνομία στις 10:45 π.μ. και στις 11:00 π.μ. αντίστοιχα, για συγχρωτισμό στους δύο ιερούς ναούς.
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




