Κρήτη: Γυναίκα με κορονοϊό γέννησε στα Χανιά - Σε τεστ υποβάλλεται το μωρό
Η μητέρα είναι ασυμπτωματική και βρίσκεται σε ειδικό θάλαμο του νοσοκομείου στα Χανιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα ακόμη βρέφος ήρθε στη ζωή από μητέρα, που έχει διαγνωστεί θετική στον κορονοϊό και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο των Χανίων.
Η μητέρα είναι ασυμπτωματική και βρίσκεται σε ειδικό θάλαμο στην κλινική Covid του νοσοκομείου. Σε τεστ θα υποβληθεί για προληπτικούς λόγους και το παιδί της.
Ο διοικητής του νοσοκομείου Γιώργος Μπέας έκανε δηλώσεις στην τοπική ιστοσελίδα Creta24 τονίζοντας πως η γέννα έγινε την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου, πως τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που προβλέπει ο ΕΟΔΥ καθώς και ότι μητέρα και βρέφος είναι καλά στην υγεία τους.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



