Πέταξαν μολότοφ στο αστυνομικό τμήμα Καισαριανής μέρα μεσημέρι
Από την επίθεση με μολότοφ προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε δύο μηχανές της ΕΛ.ΑΣ.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίθεση με μολότοφ σημειώθηκε μέρα μεσημέρι στο Αστυνομικό Τμήμα Καισαριανής. Οι άγνωστοι λίγο πριν από τις 13:30 επιτέθηκαν με καπνογόνα και μολότοφ στο Α.Τ. Καισαριανής. Σύμφωνα με το OPEN TV, από την επίθεση με μολότοφ προκλήθηκαν ζημιές σε υπηρεσιακές μηχανές.
Σύμφωνα με τη Μίνα Καραμήτρου, περίπου 20 άτομα, με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, έφτασαν στο Α.Τ. Καισαριανής χωρίς να γίνουν αντιληπτοί. Πρώτα άναψαν ένα καπνογόνο και στη συνέχεια πέταξαν βόμβα μολότοφ. Από την επίθεση δεν τραυματίστηκε ο φρουρός του Τμήματος. Υπήρξαν μόνο φθορές σε δύο υπηρεσιακές μηχανές ενώ αυτή την ώρα η περιοχή γύρω από το Αστυνομικό Τμήμα της Καισαριανής είναι αποκλεισμένη και γίνονται έρευνες για τυχόν προσαγωγές.
Διαβάστε ακόμη
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



