Αυτοκτονία 15χρονου στο Κερατσίνι: Ερευνούν αν ο θάνατός του έγινε για βιντεοπαιχνίδι
Ερευνες της ΕΛ.ΑΣ. για να βρεθούν τα αίτια της αυτοκτονίας του 15χρονου στο Κερατσίνι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την εκδοχή η αυτοκτονία του 15χρονου στο Κερατσίνι να οφείλεται σε κάποιο ηλεκτρονικό παιχνίδι φαίνεται πως ερευνά η ΕΛ.ΑΣ., μετά τα όσα φέρεται να είπε στους αστυνομικούς η μητέρα του παιδιού, σύμφωνα με το ΟΡΕΝ.
Όπως ανέφερε η μητέρα, ο 15χρονος γιος της έβαλε τέλος στη ζωή του λόγω της εμπλοκής του σε ηλεκτρονικά παιχνίδια, με τα οποία κατά καιρούς είχε απασχοληθεί. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι αστυνομικοί προχώρησαν στην κατάσχεση του ηλεκτρονικού υπολογιστή του 15χρονου, προκειμένου να διαπιστώσουν αν μπορούν να συλλέξουν στοιχεία που θα στοιχειοθετήσουν την εκτίμηση της μητέρας του νεαρού. Το παιδί βρέθηκε νεκρό και σύμφωνα με τους αστυνομικούς εντοπίστηκε κρεμασμένο από πόμολο πόρτας.
Διαβάστε επίσης: Γώγος - κορονοϊός: Δύσκολο να έχουμε άρση των μέτρων στις 16 Μαρτίου
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



