Δήμος Χαϊδαρίου: Βράβευση για το πρότυπο Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημοτών
«Η αναγνώριση μας δίνει ικανοποίηση», τόνισε ο δήμαρχος της περιόχης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Μια σημαντική διάκριση για την καινοτομία, την αμεσότητα και την αποτελεσματικότητα του πρότυπου Γραφείου Εξυπηρέτησης Δημοτών «365/24» απέσπασε ο Δήμος Χαϊδαρίου κατά την απονομή των βραβείων “Best City Awards”, που αποτελεί και τον κορυφαίο θεσμό αξιολόγησης δράσεων και πρωτοβουλιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πιο συγκεκριμένα, το Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημοτών βραβεύτηκε στην κατηγορία «Εξειδικευμένα έργα που συμβάλλουν στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών προσφέροντάς τους υπηρεσίες της δημόσιας διοίκησης» του πυλώνα «Βιώσιμη Πόλη», οπού αξιολογούνται δημοτικές δομές και δράσεις που συμβάλλουν στην αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών.
Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημοτών αποτελεί μια ολοκληρωμένη λειτουργία υποδοχής και διαχείρισης των θεμάτων, αιτημάτων και προτάσεων των κατοίκων προς τον Δήμο, ενώ είναι προσβάσιμο στους δημότες 365 ημέρες το χρόνο, 24 ώρες την ημέρα.
Όπως αναφέρει ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου, Βαγγέλης Ντηνιακός, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Η αναγνώριση από έναν κορυφαίο θεσμό, όπως τα “Best City Awards”, μας δίνει ικανοποίηση αλλά και δύναμη για να συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο, δημιουργώντας καινοτόμες δομές που συμβάλλουν στην αναβάθμιση της καθημερινότητας των δημοτών της πόλης μας. Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημοτών αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο που ενισχύει την ταχύτητα και την ποιότητα στην εξυπηρέτηση των κατοίκων, ενώ δημιουργεί και τις προϋποθέσεις για αυξημένη συμμετοχή τους στην λήψη των αποφάσεων. Παράλληλα, είναι και ένα εργαλείο λογοδοσίας της ίδιας της Δημοτικής Αρχής, διαφάνειας στο έργο της και ελέγχου της Διοίκησης από τους πολίτες».
Στο κέντρο της λειτουργίας του βρίσκεται ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο ενσωματωμένο στην νέα ιστοσελίδα του Δήμου. Ειδικότερα, η ηλεκτρονική φόρμα «Εξυπηρετούμαι – Haidari Agenda» έχει δημιουργηθεί με τρόπο, ώστε τα αιτήματα και οι προτάσεις των κατοίκων υποβάλλονται με εύκολο και φιλικό για τον χρήστη τρόπο και προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες. Παράλληλα, ο Δήμαρχος έχει την δυνατότητα να ενημερώνεται άμεσα για τα αιτήματα και τις προτάσεις των κατοίκων και να ελέγχει την ταχύτητα και την ποιότητα της ανταπόκρισης των Υπηρεσιών, ενώ η ηλεκτρονική φόρμα διαχείρισης αιτημάτων και προτάσεων «Εξυπηρετούμαι – Haidari Agenda» είναι προσβάσιμη από τους πολίτες και μέσω κινητού τηλεφώνου. Τονίζεται ότι το Γραφείο Εξυπηρέτησης Δημοτών λειτουργεί και με φυσική παρουσία στο ισόγειο του Δημαρχείου.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr