Πάτρα: Στο νοσοκομείο 15χρονη με επιπλοκές στην καρδιά από κορονοϊό
Eίναι το τέταρτο περιστατικό μεταφλεγμονώδους συνδρόμου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Ρίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με οξεία μυοκαρδίτιδα νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας ένα 15χρονο κορίτσι, που είχε νοσήσει με κορονοϊό και παρουσίασε επιπλοκές στην καρδιά. Η 15χρονη από το Αγρίνιο νοσηλεύεται στην ΜΕΘ COVID του νοσοκομείου.
Όπως μετέδωσε το OPEN TV και ο δημοσιογράφος Νίκος Γιατρακάς, η κατάσταση της 15χρονης είναι σταθερή και μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει χρειαστεί να διασωληνωθεί. Οι γιατροί εκτιμούν ότι αν και αυτό το 24ωρο η υγεία της εξακολουθήσει νε είναι σταθερή το κορίτσι θα διαφύγει τον κίνδυνο. Σημειώνεται ότι είναι το τέταρτο περιστατικό μεταφλεγμονώδους συνδρόμου στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Ρίου.
Διαβάστε επίσης: Διευθυντής στο Γεννηματάς: Διασωληνώνουμε εκτός ΜΕΘ - Επιλέγουμε ασθενείς
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



