Πάτρα: Γυναίκα αυτοκτόνησε πέφτοντας από τον 3ο όροφο νοσοκομείου
Σοκαρισμένοι νοσηλευόμενοι κι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκλονισμένοι είναι νοσηλευόμενοι κι εργαζόμενοι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πάτρας, από την απόπειρα μιας γυναίκας να βρεθεί στο κενό από τον 3ο όροφο του νοσοκομείου βρίσκοντας τραγικό θάνατο.
Η γυναίκα, ηλικίας 65 ετών έβαλε τέλος στη ζωή της πηδώντας από τον 3ο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Αμέσα, έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ, όμως η γυναίκα είχε καταλήξει. Πληροφορίες που μεταδίδει η τοπική ιστοσελίδα thebest, ήθελαν τη γυναίκα να μην νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και οι Αρχές αναζητούν την άκρη του νήματος.
Διαβάστε ακόμη
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




