Πάτρα: Γυναίκα αυτοκτόνησε πέφτοντας από τον 3ο όροφο νοσοκομείου
Σοκαρισμένοι νοσηλευόμενοι κι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκλονισμένοι είναι νοσηλευόμενοι κι εργαζόμενοι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πάτρας, από την απόπειρα μιας γυναίκας να βρεθεί στο κενό από τον 3ο όροφο του νοσοκομείου βρίσκοντας τραγικό θάνατο.
Η γυναίκα, ηλικίας 65 ετών έβαλε τέλος στη ζωή της πηδώντας από τον 3ο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Αμέσα, έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ, όμως η γυναίκα είχε καταλήξει. Πληροφορίες που μεταδίδει η τοπική ιστοσελίδα thebest, ήθελαν τη γυναίκα να μην νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και οι Αρχές αναζητούν την άκρη του νήματος.
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί και πολιτική: Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




