Συνάντηση υπουργείου Μεταφορών - ΟΣΥ για την παραλαβή των 300 νέων λεωφορείων
Πώς θα είναι τα λεωφορεία που θα προστεθούν στο στόλο της εταιρίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σήμερα το απόγευμα αναμένεται να παραληφθούν επίσημα τα 300 μεταχειρισμένα λεωφορεία που απέκτησε με leasing η ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), ενώ η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα βρεθεί στις 17.00 στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Ρέντη για να συναντηθεί με τη διοίκηση με βασικό θέμα την αναδιάταξη του συγκοινωνιακού έργου σε συνδυασμό με τη σταδιακή προσθήκη των νέων λεωφορείων (leasing), τα οποία ξεκινούν.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, έως τις 10 Απριλίου προγραμματίζεται να αρχίσουν να ενσωματώνονται σταδιακά τα λεωφορεία ύστερα και από το πράσινο φως του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Αρχικώς θα προστεθούν στο στόλο περί τα 40 – 50 οχήματα, ενώ για την ενσωμάτωση του συνολικού αριθμού των λεωφορείων θα απαιτηθεί διάστημα ακόμα 1,5 – 2 μηνών.
Υπενθυμίζεται ότι για τα συγκεκριμένα οχήματα, το Ελεγκτικό Συνέδριο είχε αποφανθεί αρχικά πως «κωλύεται η υπογραφή των τριών (3) σχεδίων σύμβασης για την προμήθεια από την Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) Α.Ε. 90 αρθρωτών (με ρυμουλκό) και 210 κανονικών (διαξονικών) ντιζελοκίνητων λεωφορείων με χρηματοδοτική μίσθωση για τρία (3) έτη». Μία από τις βασικές αιτίες ήταν η μη ύπαρξη ανοιγοκλειόμενων παραθύρων στα οχήματα.
Το υπουργείο Μεταφορών έχει δεσμευτεί, πάντως, ότι στα λεωφορεία που θα βγουν στους δρόμους τα παράθυρα θα ανοιγοκλείνουν κανονικά αν και σε αυτά που έφτασαν ήδη στα αμαξοστάσια της Πέτρου Ράλλη, του Πειραιά και του Βοτανικού τα υφιστάμενα παράθυρα φαίνονται επί του παρόντος αρκετά μικρά αν και δεν έχει γίνει γνωστό αν έχει ολοκληρωθεί το σύνολο των μετασκευών.
Στα λεωφορεία φαίνεται να έχει τοποθετηθεί κανονικά το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και μένει να φανεί τι συμβαίνει με το σύστημα της τηλεματικής δεδομένου ότι στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ που έχουν ενσωματωθεί στο στόλο δεν εχει τοποθετηθεί παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει έξι μήνες.
Τα 300 λεωφορεία που αποκτήθηκαν μέσω leasing θα δρομολογηθούν σε γραμμές με υψηλή πληρότητα, η οποία είναι σταθερά πάνω από το οριζόμενο 65%, στο οποίο υποχρεώνουν οι κανόνες προστασίας αποφυγής διασποράς του κορονοϊού. Πρόκειται για 16 – 20 γραμμές, στις οποίες συγκαταλέγονται η 040 Πειραιάς – Σύνταγμα και η 022 Ακαδημία – Νέα Κυψέλη.
Υπενθυμίζεται ότι το μηνιαίο μίσθωμα κυμαίνεται από 2.500 έως 2.700 ευρώ για τα 12μετρα και από 2.700 έως 2.800 ευρώ για τα αρθρωτά. Αλλωστε σύμφωνα με τη διακήρυξη του διαγωνισμού, τα 2.800 ευρώ ήταν το «ταβάνι» για το προτεινόμενο μίσθωμα.
Οι συμβάσεις προβλέπεται να είναι τριετείς με δυνατότητα παράτασής τους για ακόμα ένα χρόνο μετά την παρέλευση του οποίου η ΟΣΥ θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει τα οχήματα που βάσει των προδιαγραφών θα είναι έως δέκα ετών, έναντι 12.000 ευρώ για τα κανονικά και 15.000 ευρώ για τα αρθρωτά.
Όλο και πιο επικίνδυνες οι ελληνικές ράγες: Γνωστό το προβληματικό σημείο στον Κορινό από πέρυσι - Ήταν το δεύτερο συμβάν
Νέες καταγγελίες για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο - «Μπήκα αρτιμελής, βγήκα και δεν μπορούσα να σηκώσω ένα ποτήρι»
Δημοσκόπηση Pulse: Οι ψηφοφόροι της ΝΔ βλέπουν «θετικά» τη διαγραφή Σαμαρά - Το πρώτο ποσοστό για το νέο κόμμα Κασσελάκη
Πρώην στέλεχος της ΝΔ χειροτονήθηκε διάκονος ενώ έβρισκε «ειδυλλιακό» το κάψιμο δομής προσφύγων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr