Ασπρόπυργος: Εντοπίστηκε νεογέννητο σε χωράφι
Το μωράκι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων και είναι καλά στην υγεία του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκαταλελειμμένο βρέθηκε σε ένα χωράφι στον Ασπρόπυργο ένα νεογέννητο. Το μωρό εντόπισε τυχαία μια γυναίκα όταν το άκουσε να κλαίει. Το μωράκι ήταν μέσα σε μια κουβέρτα με τον ομφάλιο λώρο ακόμα επάνω του.
Η γυναίκα που βρήκε το νεογέννητο κοριτσάκι, ειδοποίησε αμέσως την Αστυνομία. Οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης που έφτασαν στο σημείο προσπάθησαν να ζεστάνουν αρχικά όπως μπορούσαν το μωρό και στη συνέχεια κάλεσαν ασθενοφόρο.
Λίγα λεπτά αργότερα οι διασώστες το μετέφεραν στο νοσοκομείο Παίδων. Οι γιατροί διαπίστωσαν ότι πάλεψε για τη ζωή του και κέρδισε, καθώς είναι καλά στην υγεία του, παρά τις κακουχίες που αντιμετώπισε στα πρώτα λεπτά της ζωής του. Οι αστυνομικοί δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο η μητέρα να γέννησε σε εκείνο το σημείο και να εγκατέλειψε το βρέφος.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




