Αγιος Δημήτριος: Καταγγελία για αρπαγή ανηλίκου στο μετρό
Μεγάλη κινητοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για να βρεθούν οι δράστες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Παρασκευής 7 Μαΐου στην ΕΛ.ΑΣ μετά από τηλεφώνημα για αρπαγή ανηλίκου στο μετρό στον Αγιο Δημήτριο. Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε το Star, άτομο τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση και κατήγγειλε ότι ζευγάρι άρπαξε ανήλικο παιδί από τον σταθμό του μετρό στον Αγιο Δημήτριο.
Οι δράστες, σύμφωνα με την ίδια πηγή, διέφυγαν με ένα μαύρο αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες, πιθανότατα Βουλγαρίας. Οι άνδρες της Άμεσης Δράσης, της ομάδας ΔΙΑΣ και της Ασφάλειας «χτενίζουν» την περιοχή και αναζητούν τους δράστες και το ανήλικο παιδί.
Διαβάστε επίσης: Νέα Σμύρνη: Ποινική δίωξη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας στον 22χρονο
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



