Κρήτη: Δύο θρομβώσεις σε έξι ημέρες μετά το εμβόλιο με AstraZeneca - Τι λέει ο ασθενής
Όπως τόνισε ο κ.Μεταξάκης δεν θα κάνει την δεύτερη δόση γιατί «όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Βελτιώνεται η κατάσταση της υγείας του Αλέξανδρου Μεταξάκη ο οποίος εμφάνισε δύο θρομβώσεις μέσα σε έξι μέρες μετά τον εμβολιασμό του με AstraZeneca. «Δεν φοβήθηκα το εμβόλιο. Ίσα, ίσα ήθελα να κάνω το εμβόλιο. ήθελα να πάρω τη ζωή μου πίσω» είπε στο OPEN TV ο κ. Μεταξάκης.
Όπως εξήγησε ο ίδιος από το «ΠΑΓΝΗ» όπου νοσηλεύεται νιώθει καλύτερα. «Πονάει λίγο ο λαιμός μου, έχω λίγο πρήξιμο αλλά σε γενικές γραμμές είμαι κάθε μέρα και καλύτερα». Ο κ. Μεταξάκης βρίσκεται υπό ιατρική παρακολούθηση και αναμένεται να πάρει εξιτήριο από το ΠΑΓΝΗ προς το τέλος της εβδομάδας.
Διαβάστε ακόμη: Νέα θρόμβωση μετά το εμβόλιο με AstraZeneca - Τι λέει ο πατέρας του 35χρονου
Σύμφωνα με τον ίδιο οι εξετάσεις έδειξαν ότι οι θρομβώσεις σχετίζονται με το εμβόλιο, γεγονός που παραδέχτηκε όπως λέει και ο διοικητής του νοσοκομείου. Σχολιάζοντας για την πιθανότητα να κάνει την δεύτερη δόση του εμβολίου τόνισε ότι δεν θα εμβολιαστεί. «Όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι».
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



