Βέροια: Επιχείρηση δίνει 300 ευρώ στους υπαλλήλους που εμβολιάζονται
Ο κ. Ζερβός, μίλησε στην «Ωρα Ελλάδος» γι αυτή την απόφαση, που βρήκε θετική απήχηση μεταξύ των εργαζομένων του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιχειρηματίας στη Βέροια βρήκε τρόπο να πείσει τους εργαζόμενούς του να εμβολιαστούν κατά του κορονοϊού έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια «ασπίδα ανοσίας» από τον κορονοϊό στον χώρο εργασίας. Ο Σπύρος Ζερβός, ιδιοκτήτης ΚΤΕΟ στη Βέροια πριμοδοτεί με 300 ευρώ όσους υπαλλήλους του επιλέξουν να εμβολιαστούν, δίνοντάς τους έτσι εξτρά κίνητρο, πέραν της ατομικής ευθύνης που πρέπει να επιδεικνύει ο κάθε πολίτης.
Ο κ. Ζερβός, μίλησε στην «Ωρα Ελλάδος» γι αυτή την απόφαση, που βρήκε θετική απήχηση μεταξύ των εργαζομένων του. «Επενδύω έτσι δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον στην εταιρεία. Εχω 15 εργαζόμενους» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Ζερβός.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



