Μήνυμα ενότητας απηύθυνε ο Ιβάν Σαββίδης στην εκπομπή του OPEN «353.000 αθώα θύματα! Δεν ξεχνούμε!»
Μήνυμα για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων έστειλε ο Ιβάν Σαββίδης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Κοινοτήτων Ρωσίας, Ιβάν Σαββίδης μίλησε στην αφιερωματική εκπομπή του OPEN για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού και στον Ιεροκλή Μιχαηλίδη, θέλοντας να απευθύνει μήνυμα ενότητας και ομοψυχίας.
Ανήμερα της μαύρης επετείου της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου ο κ. Ιβάν Σαββίδης μιλώντας στα Ποντιακά, τόνισε πως «κάθε ημέρα θα πρέπει να είναι ημέρα μνήμης» και πως «δε θα πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τις δυσκολίες και τις ταλαιπωρίες που πέρασαν οι δικοί μας».
Φυσικά η συζήτηση με τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη έγινε στα ποντιακά , «τη μητρική του γλώσσα» όπως δήλωσε ο κ. Ιβάν Σαββίδης, ο οποίος συνεχίζοντας είπε πως «στα ποντιακά σκέφτομαι, με τα ποντιακά ζω και με τα ποντιακά θα φύγω».
Τέλος, ο κ. Ιβάν Σαββίδης έδωσε το μήνυμα της ελπίδας, της αισιοδοξίας, και της ενότητας. Δήλωσε χαρακτηριστικά «φτάνει πια με το κλάμα» και εξέφρασε την πεποίθηση πως «εφόσον ζήσαμε ταλαιπωρημένοι, ξυπόλητοι με τα πικρά δάκρυα της ξενιτιάς, πρέπει τώρα να είμαστε μαζί, πρέπει επιτέλους να ενωθούμε».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




