Θεσπρωτία: Μετέφερε ναρκωτικά 25χρονη μαζί με τα παιδιά της
Μαζί με τα 35 κιλά κάνναβη μετέφερε και τα δύο μικρά παιδιά της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έχοντας στο αυτοκίνητο τα δύο μικρά παιδιά της μετέφερε περισσότερα από 35 κιλά κάνναβης μία 25χρονη Αλβανίδα, η οποία συνελήφθη στο Σμέρτο Θεσπρωτίας.
Ειδικότερα, οι αστυνομικοί, έχοντας συλλέξει πληροφορίες για τη δράση της 25χρονης, εντόπισαν και ακινητοποίησαν για έλεγχο το αυτοκίνητό της, στο οποίο επέβαιναν και τα δύο παιδιά της.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας βρέθηκαν στο χώρο των αποσκευών του αυτοκινήτου 33 δέματα με ακατέργαστη κάνναβη, συνολικού βάρους 35 κιλών και 130 γραμμαρίων.
Μαζί με τα ναρκωτικά οι αστυνομικοί κατέσχεσαν το κινητό τηλέφωνο της 25χρονης, καθώς και το αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαινε, που ήταν μισθωμένο από ιδιωτική εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων.
Διαβάστε ακόμη
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



