Κρήτη: Στο νοσοκομείο δύο παιδιά έπειτα από επιπλοκές του κορονοϊού - Το φλεγμονώδες σύνδρομο
Πρόκειται για ένα 5χρονο αγόρι και ένα 14χρονο κορίτσι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καλή κατάσταση είναι τα δύο παιδιά που νοσούν με κορονοϊό και που νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, μετά από επιπλοκές που παρουσίασαν.
Το σύνδρομο που εμφάνισαν
Πρόκειται για ένα 5χρονο αγόρι και ένα 14χρονο κορίτσι, τα οποία σύμφωνα με τον διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη, παρουσίασαν το φλεγμονώδες σύνδρομο, που έχει διαπιστωθεί ότι εμφανίζουν παιδιά, λίγες ημέρες μετά τη νόσησή τους από κορονοϊό.
Ο κ. Χαλκιαδάκης έκανε λόγο για σοβαρές επιπλοκές, οι οποίες όμως αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς από το ιατρικό προσωπικό του νοσοκομείου και τα παιδιά εμφανίζουν αισθητή βελτίωση στην υγεία τους.
Πανελλήνιες 2021: Οι απαντήσεις στην Ιστορία, τη Φυσική και την Οικονομία
Καιρός – Καύσωνας: Μέχρι πότε θα διαρκέσει, πού θα σημειωθούν 40αρια
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



