Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν τρεις έμποροι ναρκωτικών
Είχαν στην λατοχή τους περίπου δώδεκα κιλά κάνναβης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους έντεκα κιλών και 714,5 γραμμαρίων, είχαν στην κατοχή τους δύο αλλοδαποί, 20 και 21 ετών και ένας 19χρονος Έλληνας, οι οποίοι συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη.
Αστυνομικοί εντόπισαν τους τρεις εμπόρους ναρκωτικών και σε σωματικό έλεγχο που τους υπέβαλαν, βρέθηκε στην κατοχή του 19χρονου και κατασχέθηκε ποσότητα κάνναβης, βάρους δύο κιλών και 50 γραμμαρίων, την οποία παρέλαβε λίγο νωρίτερα από τα άλλα δύο άτομα.
Σε έρευνα που ακολούθησε σε δύο σπίτια που χρησιμοποιούσε ο 21χρονος, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολική ποσότητα κάνναβης βάρους 9 κιλών και 664,5 γραμμαρίων, μία ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας και το χρηματικό ποσό των 2.465 ευρώ, ως προερχόμενο από τη διακίνηση των ναρκωτικών.
Κατασχέθηκαν ακόμα τέσσερα κινητά τηλέφωνα, το χρηματικό ποσό των 200 ευρώ και ένα όχημα ιδιοκτησίας του 21χρονου ως μέσο διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



