To κάλεσμα για το συλλαλητήριο στο Σύνταγμα κατά της συμφωνίας των Πρεσπών (vid)
Η Επιτροπή Αγώνα για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας έδωσε στη δημοσιότητα το νέο σποτ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη δημοσιότητα δόθηκε σποτ από τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου, οι οποίοι κάνουν λόγο για την «μεγαλύτερη μάχη».
Η Επιτροπή Αγώνα για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας έδωσε στη δημοσιότητα το κάλεσμά της για το συλλαλητήριο που διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή στο Σύνταγμα κατά της συμφωνίας των Πρεσπών.
Στο κάλεσμα η συμφωνία χαρακτηρίζεται «προδοτική», ενώ οι διοργανωτές θεωρούν το συλλαλητήριο «μητέρα των μαχών» για την Μακεδονία.
Στο κάλεσμα αναφέρεται:
«Όλοι οι Έλληνες στο Σύνταγμα για τη Μακεδονία!
Την Κυριακή 20 Ιανουαρίου στις 2 το μεσημέρι δίνουμε την μεγαλύτερη μάχη.
Παίρνουμε όλοι τις ευθύνες μας απέναντι στην ιστορία. Δίνουμε το “παρών” στο Μεγάλο Συλλαλητήριο.
Στο Σύνταγμα την Κυριακή στις 2 το μεσημέρι Όλοι οι Έλληνες θα βρεθούμε εκεί, έξω από την ελληνική Βουλή, για να ακυρώσουμε την προδοτική συμφωνία των Πρεσπών για να φωνάξουμε η Μακεδονία είναι ελληνική!
Να μη λείψει κανείς!»
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



